Alle blogposts

Je lidkaart opvragen, hoe doe je dat?

Sinds dit seizoen worden onze lidkaarten niet meer opgestuurd, maar kun je ze digitaal opvragen. Maar hoe doe je dat?

 

1. Vervolledig je ledenaccount

Als je lid wordt van onze federatie, krijg je een welkomstmail. Via die welkomstmail kun je jouw ledenaccount aanmaken en jouw info vervolledigen. Meer info daarover vind je via onderstaande link.

Schrijf zeker ook in voor onze nieuwsbrief als je op de hoogte wil blijven van onze activiteiten en het laatste dansnieuws!

Tijdens het vervolledigen van je account, kies je een wachtwoord om in te loggen. Dat wachtwoord heb je nodig in de volgende stap.

Heb je de welkomstmail gemist? Geef dan een seintje zodat we deze opnieuw kunnen versturen.

 

2. Log in op je persoonlijk profiel

Het ledenprogramma van Danssport Vlaanderen is gemaakt met ledenbeheer.be. Om je persoonlijk profiel te raadplegen, surf je naar www.ledenbeheer.be/public.

Binnenkort zal er ook een loginicoon op onze website staan, zodat je rechtstreeks vanuit onze website naar de pagina kunt gaan.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan (op de loginpagina) op ‘wachtwoord vergeten’ en volg de stappen in de mail die je ontvangt, om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

 

3. Download je lidkaart

Heb je je account vervolledigd via de welkomstmail? Dan zie je in het menu aan de linkerkant ‘lidkaarten’.

Klik op ‘lidkaarten’ om je lidkaart te raadplegen. Daar kun je je lidkaart downloaden in pdf-formaat om ze op je telefoon te bewaren of eventueel af te printen.

lidkaart

 

Opgelet: hou er rekening mee dat je lidkaart niet meteen zichtbaar is na het vervolledigen van je account. Elke nacht loopt er een synchronisatie om de lidkaarten weer te geven. Het zou dus kunnen dat je na het vervolledigen van je account een dag moet wachten vooraleer je lidkaart zichtbaar is.